1 de març del 2018

L'Alaska i els seus amics

Títol: Buscando a Alaska
Autor: John Green
Saga: -
Pàgines: -
Puntuació:  ☹ ☹

 Vaig escollir aquest llibre com si no m'hagués promés ja unes quantes vegades que havia de fugir dels llibres que agraden tant a la gent, perquè acaben essent una porqueria. Aquest cop em vaig convèncer perquè hi ha gent que té els mateixos gustos que jo que creien que era un llibre molt bo... gran error!

 Crec que només es salven dues coses del llibre. La primera, el personatge del "Coronel". I no precisament perquè li agradin les matemàtiques. Per la seva vida, i per com lluita per aconseguir el seu somni. I la segona, la última "entremeliadura" que fa la colla, que per una vegada sí que té gràcia.

 La resta? Per oblidar. Entenc la raó per la que hi hagi gent a qui li agrada, però la filosofia barata que explica el llibre a mi em mosqueja. Això per no parlar que, després del fet més important del llibre, la segona part del llibre, sobrava. Bé, i de fet, la primera també.

 No havia llegit res d'en John Green, però tenia algun dels seus llibres a la llista de llibres per llegir. N'acaben de saltar tots.