29 de gener del 2018

Bruixes, dracs i moltes històries

Títol: The girl who drank the moon
Autor: Kelly Barnhill
Saga: -
Pàgines: -
Puntuació:  ☺☺☺☺

 Vaig comprar el llibre en una oferta de l'audible, on em donaven dos llibres de fantasia pel preu d'un. Ni tan sols vaig mirar de què anava el llibre. I em vaig trobar amb un conte per nens (però un conte llarg, que són més de 10 hores d'audio!)

 He de reconèixer que el conte m'ha encantat. Comença amb històries d'una bruixa, fins que descobreixes que la bruixa no és tan dolenta com es pensen, sinó que en realitat és bona. I després, la bruixa acaba convertint a una nena en bruixa i l'acaba educant com si fos la seva néta, juntament amb un drac que s'ha quedat petit.

 Potser no és el que esperava, perquè jo no pensava que fos un llibre per a nens, però la història és molt maca i trobo que és una gran història per llegir a criatures petites (o perquè el llegeixin ells!)