15 d’agost del 2017

Noves adquisicions


Quins llibres he adquirit últimament? Quant de temps trigaré a llegir-los? Aquí hi ha els últims llibres que han arribat a les meves mans... 




1-5. x0, y1, z2, c3, d4. Sort que els últims mesos no havia comprat massa llibres, perquè vaig aprofitar una oferta. Ja volia llegir els llibres i estaven al voltant d'1 euro cadascun. 5 euros per 5 llibres que ja volia llegir... i una que no té remei...

6. Vaig entrar en una llibreria de l'aeroport de Denver i just a l'entrada hi havia això:

  Quin llibre em va cridar immediatament l'atenció i en menys de 5 minuts era meu? Exacte, aquest:



 7. Hasta el fin de tus días. El 4 de juliol l'amazon em va regalar un llibre pel kindle. Podia escollir entre 3 i aquest em semblava el més proper al que llegeixo.

 8. Adictos a la comida basura. I un dia després de comprar el setè, aquest estava d'oferta i no me'n vaig poder estar...

 9. La canción de Shannara. Sí, ho sé, encara no tinc els dos primers. Però tinc la sèrie pendent de lectura, i estava d'oferta...


I ara què? Doncs els llibres entren a la llista de llibres per llegir, on s'hi estaran molt temps. Però si els he comprat és perquè els volia llegir... però també vull llegir els de la llista de pendents. Així que decisió salomònica: que el random n'esculli un per llegir properament, i els altres es quedaran a la llista, per llegir-los algun dia. I l'afortunat és... 

Hasta el fin de tus días.

L'agafaré a finals de mes. A veure què tal!