1 de juliol del 2017

Els 10 llibres que volia llegir aquest curs


 Fa 10 mesos vaig decidir que volia llegir 10 llibres aquest curs. Encara no han arribat les vacances, però sí que ha arribat el juliol, i he de dir que no he complert gaire :-(

 Aquesta és la llista dels llibres que volia llegir, en verd hi ha els que sí que he llegit i en vermell els que no. En groc, els que estan "en procès".

Els dos llibres més antics de la llista:
  1. El Silmarílion: Doncs continuarà essent el llibre més antic de la llista, i em quedarà per l'any que ve :-( La bona notícia és que ha passat del lloc 132 al 65 de la pila, i si segueix a la mateixa velocitat, l'any que ve, al juliol, ja l'hauré llegit.
  2. Castillo de las estrellas: La mateixa història que el Silmarílion. S'ha quedat pel camí, però ha passat de la posició 140 a la 92. Amb una mica de sort, el juliol de l'any que ve l'hauré llegit.
Dos llibres de la primera pàgina:
  1. Hood: Fa temps que el tinc en procès. M'estava agradant, però anava molt a poc a poc a llegir-lo i altres llibres li han anat passant per davant. La intenció és tornar-lo a agafar aquest estiu, a veure si l'acabo.
  2. Un fuego sobre el abismo: Mateixa història que Hood. A veure si l'acabo abans de final d'any.
Dos llibres per avançar/acabar sagues:
  1. Pendragón: Començat aquests últims dies. La idea és acabar-lo també aquest estiu.
  2. La canción de la espada: Estic a mig de Lords of the North. Una mica, la mateixa història que Hood: m'encanta, però se'm fa lent de llegir. La idea principal és acabar Lords of the North algun dia, i llavors començar aquest.
Dos llibres comprats durant l'últim any:
  1. Neimhaim: Doncs tampoc. Tinc moltes ganes de llegir-lo (com Elantris), però altres llibres li han anat passant per davant. Tot i així, ha passat de la posició 227 a la 105 de la llarga pila.
  2. Elantris: Un altre que no ha tingut temps d'arribar a l'inici de la pila. Va començar a la posició 220 i ja està a la 70. Espero llegir-lo en el proper any.
Dos llibres escollits aleatòriament:
  1. Lo mejor de los premios Nebula: Mmm... Aquest ni tan sols ha millorat gaire la seva posició. Ha passat de la 155 a la 131... Algun dia li tocarà el torn, però suposo que trigarà.
  2. Delirium: I he hagut d'arribar al final de la llista per trobar un llibre que sí que he llegit. Va ser al març, i almenys em va agradar força! 
Així que al final ha sigut una mica un desastre: he acabat 1 dels 10 llibres i en tinc 3 en progrés. No he ni començat 6 dels llibres (i estan lluny de començar). Això és un suspès en tota regla...