4 de març del 2017

Segueix la història de Parallon



Títol: Delirium
Autor: Dee Shulman
Saga: Parallon (2/3)
Pàgines: 431
Puntuació:  ☺☺☺☺☺

He de reconèixer que la primera part de la sèrie no em va acabar de convèncer, i tenia els meus dubtes sobre si llegir aquest segon llibre. Però m'alegro d'haver-ho fet. El llibre és molt millor que el primer, i tot i que et deixa amb moltes més preguntes... ja hi ha el tercer per resoldre-les.

El llibre em va enganxar des del primer moment, sobretot amb l'aparició d'una nova parella: un policia que busca un dels desapareguts i la periodista que va cobrir la notícia del noi desaparegut a la moto. La veritat és que se m'han fet molt més interessants que en Seth i l'Eva, almenys fins a cert moment.

En el llibre descobrim qui és el creador de Parallon (i em jugo alguna cosa que el professor Ambrose és ell mateix), i veiem com Parallon es va convertint en una espècie de Londinum, amb el dolentíssim Cassius fent de magister... i captant gent de diverses èpoques (sobretot criminals).

Em queden unes quantes preguntes per respondre, de totes maneres:
- Els nens que la Jen va descobrir que havien desaparegut no han anat a parar a Parallon. On són?
- Hi ha centenars de persones desaparegudes en les mateixes circumstàncies. Són tots a Parallon?
- La gent de Parallon es pot quedar indefinidament en alguna època? Envelleix? I si es queda a Parallon, envelleix?
- La gent de Parallon, es pot morir? Si no és així, com s'ho faran per lliurar-se d'en Cassius?
- En Zack no sap més coses de les que diu?
- Com va crear en Zack el vòrtex si no el sap arreglar?

Així que dubto que trigui a llegir el tercer...