15 de febrer del 2017

Últimes adquisicions



Quins llibres he adquirit últimament? Quant de temps trigaré a llegir-los? Aquí hi ha els últims llibres que han arribat a les meves mans... 




1 i 2. Crónicas del espacio i Ana, la de Avonlea. Altre cop regals que espero llegir jo aviat :-D

3. Wonder. La lección de August. Ai, les ofertes del kindle... :-D

4. Frankenstein. I més ofertes del kindle... :-D

5. El libro de los enigmas de J.R.R. Tolien. El regal que em van fer per Reis.


 6. Tormenta de nieve y aroma de almendras. Regal que vaig fer jo per Reis i que algun dia agafaré :-D

 7. La reina del Tearling. Oferta del dia 7 de gener. Auto-regal de Reis amb un dia de retard :-P

 8. An Astronaut's Guide to life on Earth. Oferta del dia 6 de febrer. Gairebé he passat un mes sense comprar cap llibre!!! I m'ha fet molta gràcia...


I ara què? Doncs els llibres entren a la llista de llibres per llegir, on s'hi estaran molt temps. Però si els he comprat és perquè els volia llegir... però també vull llegir els de la llista de pendents. Així que decisió salomònica: que el random n'esculli un per llegir properament, i els altres es quedaran a la llista, per llegir-los algun dia. I l'afortunat és... 


Crónicas del espacio. L'agafaré el mes de març.