12 de desembre del 2016

Una anada d'olla infumable



Títol: Singularidad
Autor: Pablo Daniel Rodriguez
Saga: Los trabajos de Iktis - preqüela
Pàgines: 158
Puntuació:  ☹☹

 No sé per on començar. Segurament, per la gran quantitat de faltes d'ortografia i errors tipogràfics que hi ha en aquest llibre. Aquí no es pot culpar ni el traductor ni l'editorial, perquè és autopublicat i en versió original. És com si ningú s'ho hagués rellegit, ni tan sols l'autor. Tal quantitat d'errors no poden passar desapercebuts després d'una relectura, encara que sigui ràpida.

 La història podria estar bé: uns éssers extraterrestres, la humanitat tenint bases a altres planetes, fins i tot una mica de suspens amb un assassinat...

 Però és que la manera d'escriure i com s'explica és infumable. Vaig estar a punt de deixar-lo a la meitat (i em costa molt no acabar un llibre), i només el vaig acabar perquè era curt. Això sí, em va durar 12 dies, amb 6 hores d'avió entremig. Si no el vaig acabar ràpid (només són 158 pàgines) només pot ser perquè era tan infumable que no tenia ganes d'agafar-lo. Ni tan sols en un viatge llarg d'avió...