15 de desembre del 2016

Últimes adquisicions






Quins llibres he adquirit últimament? Quant de temps trigaré a llegir-los? Aquí hi ha els últims llibres que han arribat a les meves mans... 




1. Justícia pública. Un regal de l'amazon. Podia escollir entre 3 llibres i aquest em va semblar que era el que em podria agradar més. Però té pinta que el deixaré a la cua...

2. El domador de leones i La mujer que arañaba las paredes. Un altre regal, dos llibres més, i els hauré de llegir per comentar :-) Amb El domador de leones encara he de llegir un parell de llibres de la mateixa sèrie abans... i l'altre és un inici de sèrie. Veurem!

 3. El cerebro obeso. Després de llegir "Lo que dice las ciencia sobre adelgazar de forma fácil y saludable", el llibre em va agradar tant que no em vaig poder estar de comprar aquest per llegir-lo properament.

 4. Firefight. Fa uns mesos vaig comprar Steelheart, i el 10 de novembre el llibre estava d'oferta. Com que me l'acabaré comprant igualment, vaig pensar que valia la pena aprofitar l'oferta.

 5. Adelgázame, miénteme. 29 de novembre d'oferta al kindle flash. Em va cridar l'atenció, i cap al kindle...

 6 i 7. The Forgetting time i Arrival. No podia marxar de viatge sense comprar-me un parell de llibres :-P




I ara què? Doncs els llibres entren a la llista de llibres per llegir, on s'hi estaran molt temps. Però si els he comprat és perquè els volia llegir... però també vull llegir els de la llista de pendents. Així que decisió salomònica: que el random n'esculli un per llegir properament, i els altres es quedaran a la llista, per llegir-los algun dia. I l'afortunat és... 


Adelgázame, miénteme. L'agafaré el mes de gener.