15 d’octubre del 2016

Últimes adquisicions





Quins llibres he adquirit últimament? Quant de temps trigaré a llegir-los? Aquí hi ha els últims llibres que han arribat a les meves mans... Aquests últims dos mesos se me n'ha anat la mà...



 1. Hyperion. 15 d'agost. 1.51 euros al kindle flash. I jo el volia llegir... Per tant, cap al kindle...


2. El Silmaríllion. Feia temps que estava a la llista, i ja que el vull llegir em vaig auto-regalar una versió il·lustrada pel meu aniversari.




3, 4, 5. Good wives, Little men, Jo's boys. Després de veure que només havia llegit la primera part de Little women, vaig voler fer-me amb la segona part... i vaig trobar un lloc on hi eren tots 4. Així que cap al kindle...

6, 7, 8. Sonrisas y lágrimas: La verdadera historia de la familia Von Trapp, Orgullo y prejuicio, Ana de las Tejas Verdes. Finals d'agost. Havia de fer un regal per un aniversari i aquests 3 llibres eren adequats per a la persona a qui volia fer el regal. Per descomptat, si els regalo també els hauré de llegir jo per a poder-los comentar :-)

9. Comer sin miedo: Mitos, falacias y mentiras sobre la alimentación en el siglo XXI. El llibre estava a la llista de llibres que vull llegir. I el 30 d'agost estava d'oferta a l'amazon a 1.56 euros. Què havia de fer? Doncs comprar-lo, és clar!

10. Neverwhere. 4 de setembre. Neverwhere a 1.89 al kindle flash. Igualment el volia llegir, així que... un més!!!

11. Afterlife. Finals de setembre. Rebaixes al bookdepository. Encara he de llegir l'anterior, però així ja els tinc tots...



12. Luna: Luna nueva. 9 d'octubre. Oferta. I jo que no tinc remei...



I ara què? Doncs els llibres entren a la llista de llibres per llegir, on s'hi estaran molt temps. Però si els he comprat és perquè els volia llegir... però també vull llegir els de la llista de pendents. Així que decisió salomònica: que el random n'esculli un per llegir properament, i els altres es quedaran a la llista, per llegir-los algun dia. I l'afortunat és... 


 Good wives. L'agafaré el desembre.