11 de juliol del 2016

La història d'en Quatre



Títol: Quatre
Autor: Veronica Roth
Saga: Divergent - 1.5?
Pàgines: 233
Puntuació:  ☺☺☺☺

Divergent no em va acabar de convèncer, potser perquè el personatge de la Tris em semblava massa peix bullit i la història em semblava massa una còpia dels jocs de la fam

Quatre continua essent una còpia, aquest cop de Midnight Sun. Però, tal com la visió de l'Edward era molt més interessant que la de la Bella, la vida d'en Quatre és molt més interessant que la de la Tris. Ja deia jo que el personatge d'en Quatre era del poc que es salvava del primer llibre de la sèrie, i aquest llibre m'ho ha acabat de confirmar.

És més, m'han agafat ganes de continuar amb la sèrie, tot i que sé que tornaré a la visió de peix bullit. Però tot el que he vist en aquesta història que estava amagat de la Tris m'ha agradat. Tot i que potser m'he menjat algun espòiler dels altres llibres de la sèrie...