1 de març del 2016

Els 10 llibres més antics de la llista de llibres per llegir



 Fa 6 anys que vaig decidir que posaria tots els llibres que tenia pendents de llegir en una llista, per així tenir una idea de tot el que tenia per llegir a casa. Amb el temps, els llibres que entraven a la llista quedaven marcats amb la data d'entrada. Alguns llibres sé des de quan els tinc, perquè van ser regals o els vaig comprar a través d'internet. I és per això que m'ha fet gràcia fer una llista dels llibres que fa més temps que són amb mi i que (encara) no he llegit. Els deu més antics, per ordre d'antiguitat, són:
  1. El Silmarílion 
  2. Castillo de las estrellas
  3. Lo mejor de los premios Nebula
  4. El libro de los cuentos perdidos
  5. La princesa prometida
  6. El ejército negro
  7. Bang: la historia completa del universo
  8. El elfo oscuro
  9. El señor del tiempo
  10. An Imaginary tale: the story of i
 La princesa prometida està aquí per fer-ne una relectura, la resta els he de llegir per primer cop. Alguns no sé per què porten tant de temps a la llista. D'altres... bé, m'ho puc imaginar :-P 

 La història de i és el tercer llibre de la (llarga) llista, i previsiblement l'agafaré aviat. El elfo oscuro està a la novena posició, i per tant també tocarà aviat. La resta... bé, miraré de donar-los una empenteta, a veure si surten aviat de la llista...