29 de novembre del 2015

Presentació dels personatges de Criptonomicón

Títol: El código Enigma
Autor: Neal Stephenson
Saga: Criptonomicón - 1
Pàgines: 384
Puntuació: ☺ ☺ ☺ ☺

Era la meva assignatura pendent, i li he donat una altra oportunitat. La veritat és que m'alegro d'haver-li donat...

 Em va costar començar. M'agradaven alguns trossos, bàsicament els que sortia en Turing. Però els trossos d'en Shaftoe em semblaven una anada d'olla considerable, i m'empipava cada cop que la narració no seguia la línia temporal "normal".

 Però, cap al final, la vida dels personatges em va començar a interessar. I quan havia agafat "carinyo" a tots els personatges... el llibre s'acaba de cop, i ja continuarà al proper.

 Aquest cop m'he quedat amb ganes de saber què més passa, i això ja és bo! Miraré de llegir el segon i tercer llibres el més aviat possible (dins les meves possibilitats, és clar!)