1 de setembre del 2012

Properament...


Han passat 6 mesos i no he llegit gaire del que tenia planejat llegir. Fa 6 mesos volia llegir:

 3 dels 6 següents:
 Han sigut 2 de 3. No tot el que volia, però m'hi he acostat...

 Aquest parell:
  • How round is your circle?
  • La llamada de la Tierra
 Mmm... Vaig agafar "La llamada de la Tierra". Ja el tenia amb mi, quan vaig veure un sospitós "La saga de no sé què II". Mmm... Jo el tenia classificat com un llibre sol! Així que el vaig descartar per llegir ara i se'n va anar a la llista de sagues per llegir...
 El How round is your circle està en procès. Vaig poquet a poquet. A veure si l'acabo abans de finals d'any...

3 dels següents (i acabar alguna saga):
  • Dragonlance:
    • La tumba de Huma
    • La reina de la oscuridad
  • Los hijos de la Tierra
  • Tschai
  • Pern
    • Dragonsong
    • Dragonsinger
    • Dragondrums
  • Rama
    • Rama II
    • El jardín de Rama
    • Rama revelado
 Han sigut només 2 de 3, però he acabat una saga. Podria haver estat pitjor...

I alguns de la biblioteca:
 El temor d'un home savi el tinc demanat. Tenia 6 persones davant... ara ja diria que són 3 o 4. Suposo que algun dia quedarà lliure. I el tercer Malaz fa temps que està lliure, però em fa com mandra d'agafar. Prometo que quan acabi amb A Dance with Dragons i llegeixi no llegeixi dos llibres a la vegada, l'agafaré.

 He decidit que, encara que vulgui reduir el nombre de sagues, vull seguir coneixent nous móns. Així, per anar-les reduint, però que a la vegada en pugui anar començant, si he acabat dues sagues i no n'he començat cap, em permetré començar-ne una altra (conscientment). Aquests sis mesos he acabat Tschai i Eragon, però he començat a rellegir El senyor dels anells i he començat Els jocs de la fam. Així que, de moment, no en començaré cap, però qui sap, potser aquests sis mesos n'acabo dos (d'acord, no és massa probable) i escullo una saga per començar...

 Faig una llista de les meves sagues pendents, amb la temàtica, i els pros i contres, però sense dir quins són pros i quins contres! Al cap i a la fi, si les sagues són aquí és perquè les vull llegir. I en algun moment preferiré llegir ciència ficció o una saga molt curta, i en un altre moment tot el contrari. Per això vull intentar que no em durin gaire en el temps (el que em ve de gust llegir ara segur que no és el que em vindrà de gust d'aquí a 2 o 3 anys). L'ordre és l'ordre en què van entrar a la llista...
  • Espacio revelación: ciència ficció. Hard sci-fi. 5 llibres. Longitud mitjana-llarga. Bones crítiques.
  • Dune: ciència ficció. Clàssic. 8 llibres. Longitud mitjana-llarga. Bones crítiques.
  • Lucky starr: ciència ficció. Asimov. Didàctic. 6 llibres. Curts. Crítiques per sota de la mitjana.
  • Trilogia dels elfs (Fetjiane): fantasia (elfs). 3 llibres. Em falta el tercer. Longitud mitjana. Crítiques per sota de la mitjana.
  • El señor del tiempo: fantasia (màgia). 3 llibres. Curts. Bones crítiques.
  • Sajones, vikingos y normandos: història. Cornwell. 6 llibres. Em falta el sisè. Longitud mitjana. Bones crítiques.
  • La rueda del tiempo: fantasia èpica. 13 llibres (tinc, diria que n'hi ha més). Llargs (la lectura pot ser eterna!). Bones crítiques (que no decreixen en augmentar la saga).
  • Pendragón: Artúrica. El primer em va agradar molt (però cal rellegir-lo). 5 llibres. Longitud mitjana.  Crítiques mitjanes.
  • King raven: Robin Hood. 3 llibres. Longitud mitjana. Bones crítiques.
  • The dragon chronicles: fantasia (dracs). 4 llibres. Longitud mitjana-curta. Crítiques mitjanes.
  • Crónicas del mago negro: fantasia (màgia). 3 llibres. Longitud mitjana. Bones crítiques.
  • Saga del retorno: ciència ficció. 5 llibres. Llibres curts. Crítiques mitjanes.
 Si en aquest moment hagués de triar una saga per començar seria King raven, però quan acabi un parell de sagues... a saber!

  I ara sí, els llibres que espero llegir els propers sis mesos:

 3 dels 6 següents:
  • The Host
  • Peter Pan
  • The Light Fantastic
  • Vortex
  • The accidental time machine
  • Sé lo que estás pensando
 Aquest parell:
  • How round is your circle?
  • Rescate en el tiempo
3 dels següents (i acabar alguna saga):
  • Dragonlance:
    • La tumba de Huma
    • La reina de la oscuridad
  • Los hijos de la Tierra
    • Los refugios de piedra
    • La tierra de las cuevas pintadas
  • Pern
    • Dragonsong
    • Dragonsinger
    • Dragondrums
  • Rama
    • Rama II
    • El jardín de Rama
    • Rama revelado
  •  El senyor dels anells
    • Las dos torres
    • El retorno del rey
I alguns de la biblioteca:
  • El tercer Malaz
  • El temor d'un home savi
  • Crim en directe
  • En flames i l'Ocell de la revolta

 I ja per acabar... la pila de llibres per llegir (bé, les 6 piles i els llibres de la fila del darrere). Jo diria que ha augmentat (buf! És impossible fer que disminueixi!!!) La idea és que en els propers mesos decreixi una mica (il.lusa de mi...)