30 de setembre del 2011

A Dance With Dragons, pla B


 El llibre (la part que m'he llegit) m'encanta. I a la que m'hi poso, no puc parar de llegir, però...

 ... però no sé què coi li passa al llibre, que vaig lentíssima llegint. Fa un mes que el tinc i... només he llegit 160 pàgines! O sigui, no res.

 Entre que és massa pesat (de pes!) i no me l'enduc pels llocs, i que últimament als vespres tinc més ganes de dormir que de llegir, m'està durant massa...

 Resultat? Avui havia de tornar "La sombra del viento" a la biblioteca... i encara no l'he ni començat!!! Vergonya m'hauria de fer!

 Conclusió: començo La sombra del viento (i ja aniran... 5 lectures simultànies!) i em prenc A Dance amb més calma...

 Tot i així, deixo amb un paràgraf. La Danny em començarà a caure bé? Per què m'agrada tant el llibre i estic trigant tant a llegir-lo?
Mother of dragons, Daenerys thought. Mother of monsters. What have I unleashed upon the world? A queen I am, but my throne is made of burned bones, and it rests on quicksand. Without dragons, how could she hope to hold Meereen, much less win back Westeros? I am the blood of the dragon, she thought. If they are monsters, so am I.

2 comentaris:

qdony ha dit...

Ostres, jo fa temps que la majoria de les coses les llegeixo en llibre electrònic. Moltes vegades m'és indiferent el suport, però en el cas d'aquests llibres de gran tonatge? No hi ha color, electrònic forever. El fet de no poder treure'ls de casa (o amb gran incomoditat) és definitiu. No els acabaria mai!

Matgala ha dit...

Tota la raó del món! Però jo segueixo comprant llibres... i ja he vist que no en puc comprar cap més d'aquests o no els acabo!!!