25 de gener del 2011

Festín de cuervos - el principi

Fa massa temps que vaig acabar de llegir l'anterior, i ja no recordava com m'agradava el llibre.

El tinc al lector. Amb la lletra més petita que em puc permetre llegir, ocupa 1946 pàgines (!!!) No volia començar-lo, perquè ja sabia que tantes pàgines em tornarien boja.

Vaig decidir que l'aniria llegint mica en mica, i que de mentres llegiria altres llibres. Si m'he de passar un mes llegint un sol llibre, me'n canso.

Però porto dos capítols i ja m'he enganxat.

Tot i així, si només llegís aquest llibre, ningú em trauria les 3-4 setmanes per acabar-lo.

Així que he decidit llegir un màxim d'un capítol diari i anar-lo alternant amb altres llibres. Així l'aniré "assaborint" mica en mica. I com que el següent vés a saber quan sortirà, em donarà temps de fer-me resums de les coses més importants. Al cap i a la fi, he començat a llegir aquest i no recordava res de l'anterior!!!

Té 50 capítols, i espero fer un post-resum per cada personatge (o família) important. Això vol dir... que d'aquí a un parell de mesos es començaran a publicar posts un darrere l'altre.

Però, de mentres, tinc una crònica de la prehistòria, la segona part de la clau secreta de l'univers, una recomanació i, si cal, el principi de Cazadores de Mamuts. Tinc feina, i diria que tots m'agradaran molt! :-D