2 de desembre del 2010

El retorno de los dragones

Història del llibre: Estava a totes les llibreries angleses que vaig visitar, així que em va picar la curiositat per la saga, i vaig decidir que li donaria una oportunitat.

Valoració general: Interessant, però no dels millors llibres que he llegit...

Enganxa? A estones, però tampoc té gaire poder d'engaxar... Potser a les batalles, i poca cosa més...

Llarg? A mi se'm va fer una mica llarg, tot i que en pàgines (i amb el reader és fàcil de comparar) no era més llarg que els altres llibres que he llegit últimament.

Divertit? Té trossos que sí.

El rellegiria? Crec que no. Però seguiré llegint la saga...

Més?

Després de llegir unes 50 pàgines

No sabia si m'agradaria o no. M'agrada. Però... per què em recorda tant a El senyor dels anells? No només els personatges, sinó la història, el món i tot plegat. M'agrada. Però crec que va essent hora que llegeixi més clàssics, que potser seran més "originals".

D'acord, quan acabi de rellegir la Fundació, les properes relectures han de ser el Hòbbit i El senyor dels anells...

El dia següent...

Dracs dolents? Després d'Eragon i de llegir algun dels llibres de Pern, se'm fa com estrany pensar en els dracs com dolents... I això que abans no m'hagués costat!!!

Un cèrvol blanc? Això em recorda que fa temps que tinc pendent els contes de la taverna del cèrvol blanc... A veure si el llegeixo aviat!!!

Al final...

Se m'ha fet una mica pesat d'acabar... A estones era divertit, però la resta... em semblava una mala còpia del senyor dels anells...

Tot i així, miraré de seguir, almenys la primera trilogia, a veure si millora...