13 d’agost del 2009

El niño robado

Se'm fa difícil comentar aquest llibre, perquè potser no seré del tot justa amb ell.

El que em ve al cap només de veure el títol és una sola paraula: angoixa.

Tot el llibre m'ha provocat una angoixa enorme, i quan començava a llegir-lo, em sentia angoixada. I si llegeixo perquè m'agrada, sentir-me angoixada no és massa sensat...

Quan portava dos capítols ja vaig veure que el llibre no m'agradaria. Però... bé, tot i que vegi que un llibre no m'agradarà, em costa molt de deixar-lo. I aquest hauria d'haver-lo de deixat ja des del principi.

La història és original, i està bé. I, segurament, per a molta gent seria un llibre molt bo que no produiria gens d'angoixa. Però per mi... ha sigut un malson.


Properament: Juego de Tronos, suposo que amb una opinió totalment diferent :-D