31 de desembre del 2008

La medición del mundo

El vaig veure a la biblioteca, i em va semblar molt interessant. Així que no ho vaig dubtar un moment: l'agafava.

Però la veritat és que el llibre m'ha decebut.

No és que no expliqui coses interessants. Sí que ho fa. Però... la manera com ho explica em fa adormir. És agafar una pàgina i venir-me son de cop! I no hauria de fer-ho...

Els trossos en els que parla de Gauss encara mig es passen, tot i que la major part de les coses que explica ja són conegudes. Però...

Ostres, és que comença a explicar, i canvia de paràgraf. A vegades un canvi de paràgraf és la continuació d'una conversa. A vegades ha passat una estona. I, pel mig, converses que no semblen converses i trossos on esperes una conversa i no ho són. Vaja, que un desastre, em costa molt de seguir, per culpa de la puntuació. Crec que no m'havia passat mai en cap llibre.

I res, que les històries són divertides, però estan escrites de forma tan feixuga que fan adormir...

Em sap greu, però no el recomanaria a ningú...

1 comentari:

Anònim ha dit...

el que estava buscant, gracies