7 de desembre del 2008

1984

1984 era un d'aquells llibres que tenia pendents de feia temps. Un d'aquells llibres que tothom et recomana, i que saps que has de llegir, però que vas llegint altres coses, i es queden abandonats.

Ara que ja l'he llegit i estic a l'altra banda, suposo que recomanaré a tothom que el llegeixi, però... també he de dir que, ara que l'acabo de llegir, m'ha deixat un malestar...

La primera i la segona part es llegeixen, però llegint la tercera ho he passat una mica malament. Bé, al principi ho he passat malament, i després m'ha deixat amb una sensació molt dolenta. Ja ho sé, que no sempre ha de guanyar el que nosaltres creiem correcte, però, tot i així...

Així que sí, s'ha de llegir. Però s'ha de tenir molt clar que no és una historieta de Walt Disney. Almenys a mi, m'ha fet patir bastant.

Però això no vol dir que no m'hagi agradat!