2 de setembre del 2008

Vacances (o més aviat vaga) literàries

El blog m'avisa que fa més d'un parell de setmanes que no llegeixo res...

Tal com diu aquí al cantó, després de El devorador de Almas, vaig començar The colour of magic.

Bé, començar és un dir. Un dia en vaig llegir 10 pàgines o així i ho vaig deixar.

Després em va donar per llegir còmics antics.

Al cap d'uns dies vaig tornar a agafar el llibre, i vaig llegir unes quantes pàgines. Vaig tornar a començar pel principi, i deuria arribar a la 12 o així.

I vaig tornar als còmics.

I ara no sé què fer.

Me n'han parlat molt bé, però crec que no és el moment. Si fos el moment, el llegiria, no?

Com que aquest mes agafaré sovint el tren, esperaré al dia que l'agafi per primer cop i me l'emportaré. Si llegeixo unes quantes pàgines i m'enganxo, continuaré. Sinó, sentint-ho molt, el deixaré per una altra ocasió.

De mentres, seguiré amb els còmics (i amb aquest blog abandonat...)

2 comentaris:

Anna ha dit...

a mi el llibre em va agradar molt, però és veritat que a vegades un llibre s'agafa en un mal moment. Millor que el deixis per més endavant que no dur-te'n una mala impressió!

Matgala ha dit...

Segueixo intentant llegir, però... Bé, entre el cansament de la setmana passada i tot plegat... Ara canviaré de llibre, i a veure si quan hi torno m'agrada més... Ara se m'està fent bastant pesat. Potser és que no l'entenc...