23 d’abril del 2008

Adquisicions de sant Jordi

Trobar alguna cosa a les parades ha sigut una mica difícil. Molt mediàtic i molt poc del que m'agrada :-( Així que m'he hagut de conformar amb el que hi havia, que al final tampoc ha sigut poc...

La clau secreta de l'univers, de la Lucy i l'Stephen Hawking. Sí, ja ho sé, no sóc una nena, però segur que m'agrada!

Justin Time: El projecte Montauk, de Peter Schwindt. En tinc un altre de la mateixa sèrie per casa, a punt per llegir algun dia (crec que el vaig comprar per sant Jordi l'any passat). I no ho faig mai, això de comprar el segon llibre d'una sèrie si no n'he llegit el primer, perquè... i si no m'agrada? Però hi havia poc on triar, i tenia tan bona pinta...

La llave del tiempo. Libro primero: la torre y la isla, d'Ana Alonso i Javier Pelegrín. Ho sé, ho sé... comença una altra saga i jo odio les sagues!!! Però és que també tenia tan bona pinta... Ja veuré si em compro la continuació...

El ejército negro. I. El reino de los sueños, de Santiago García-Clairac. Sí, ja ho sé... però també tenia molt bona pinta!

I, quan he arribat a casa, un de regal. No necessita presentació. Los hijos de Húrin. A veure què tal!

2 comentaris:

Anna ha dit...

tu també has comprat per un bona temporada! A veure què tal tot!

Matgala ha dit...

Sí, a mi tots aquests em duraran... moltíssim!!!