13 de juliol del 2007

Per què?

Per què tot el col.legi es posa tan fàcilment en contra d'en Harry i de cop tornen a canviar? És que a vegades fan posar dels nervis, tothom xafardejant i dient coses d'en Harry a la seva esquena.

El principi (o no tan principi) del primer llibre és una mica desesperant en aquest sentit. Prou problemes que té en Harry amb en Voldemort viu, i a sobre el castiguen, no té temps de fer els deures perquè està castigat, i ni tan sols pot jugar a Quidditch.

Però en fi, crec que m'he d'afanyar. Porto una tercera part del cinquè llegit, tinc el sisè a punt de començar, i el setè el compraré aviat. I és que no vull saber què passa abans de llegir-ho jo. Tot i que em sembla una mica impossible, perquè no crec que acabi de llegir-los com a mínim fins a finals d'agost. I jo mateixa vaig deixant comentaris que algú podria trobar. I suposo que hi haurà comentaris per molts llocs, sobre el que passa a l'últim llibre...