12 de gener del 2007

Per què?

Avui he anat a la biblioteca. La bibliotecària m'ha preguntat quins llibres tenia pendents de llegir. Tinc molt mala memòria, i des de fa unes setmanes, l'aNobii m'ajuda a portar un registre de què llegeixo i de què m'agradaria llegir.

Li he donat un parell de títols que vull llegir, però cap dels dos estava disponible. Així que ella m'ha preguntat si havia llegit un llibre. El títol em sonava, i quan m'ha dit de què anava, en tenia un lleuger record (però molt lleuger). Així que he pensat que estaria bé fer servir l'opció que dóna l'aNobii de les notes al marge.

Però llavors he pensat en el format del bloc d'una lectora i he pensat que què carai, per què no fer-ho públic? Jo ho podré llegir igual, i vés a saber, potser li interessa a algú.

Ja aviso que aquest serà un blog bastant mort. Explicar algun llibre quan l'acabi, i potser algun llibre a mida que el vagi llegint. Però bé, aquí començo aquest nou blog.

2 comentaris:

Clara ha dit...

Felicitats per aquest nou bloc, per molts anys! (M'encanta que em cupiis.)

Matgala ha dit...

Gràcies, clara.

Bé, tot i que no escriuré tant com tu. Com es veu aquí a la dreta, ara estic amb el tercer Harry Potter en anglès... i entre que és en anglès i això, trigaré a acabar-lo. I no crec que mentre el llegeixi em doni per posar anotacions. Així que fins que l'acabi, no crec que publiqui res aquí.